Tekstversie

een nieuwe leverancier aanmaken? | een nieuwe gebruiker aanmaken?  

een nieuwe administratie aanmaken?

Binnen de 3Borg-pakketten kunt u een aantal verschillende administraties voeren. Het aantal administraties dient bij bestelling van het pakket opgegeven te worden en er zal bij het onderdeel: Aanmaak van administraties gecontroleerd worden of het opgegeven aantal niet overschreden wordt.

Alleen de systeembeheerder kan een administratie aanmaken/wijzigen. Na het inloggen als systeembeheerder gaat u naar Systeem, Systeembeheer, Administratie.

Binnen de rubriek: Map geeft u de directory waarin de gegevens van deze administratie moeten worden opgeslagen.

De datum van installatie mag u niet wijzigen. Deze datum is gekoppeld aan de licentiegegevens en de databestanden en kan daarom alleen op aanwijzing van Holland Software Distributie worden aangepast. Zou u de datum wel aanpassen, dan kunt u deze administratie niet meer benaderen.

Wanneer u het vak voor: Administratie is een demo-bedrijf aanklik geeft u aan dat binnen dit bedrijf de bestanden van het demonstratiebedrijf zijn opgeslagen.



Printerversie